O buscón

Tutor e Reguera, 'O dúo Sacapuntas'

Hai xente que pensa que ten un don divino para poñerlle alcumes aos demais e por iso non pode conterse de bautizar a calquera que se lle cruce no camiño, malia que moitas veces a broma raie a ofensa. Eses listiños da clase que durante a súa etapa escolar practicaron sen sabelo o ‘bulling’, chegaron ao mundo laboral cos mesmos desexos irrefrenables de caricaturizar a xefes, subordinados ou a quen no lle fixese a ola ao seu paso.

O sumario da operación Pokemon descubriunos unha desas personaxes con áceda invectiva, da que fan ostentación diante dos que, pese a que saben que tamén son vítimas da mofa, rin condescendentemente. Porque o tal José María Tutor, delegado de Vendex en Galicia e conseguidor de contratos públicos a base de galanos de varias categorías, semella ser unha especie de buscón no que Quevedo, de vivir hoxe en día, ben se podería inspirar para escribir unha nova saga de novelas picarescas.

Casacomidas, Cachas Negras, El Birollo, Ojo de Lince, Dios, El Pulpo, Pijolandia, La Listilla, Takchenko, Reguetón ou El Bigotes son solo algúns dos alcumes que lles puxo a todos aqueles cos que tratou e dos que se serviu para tecer esa presunta rede extorsionadora que investiga Pilar de Lara. «¿Quién ponía los motes?», preguntoulle a xuíza no interrogatorio.

Non contestou, se cadra porque nese intre de risa nervosa ata lle estaba a buscar alcume á maxistrada.

Tags: , , ,

2 Comentarios a “O buscón”

  1. arinesa

    Hola Xoan.
    A la vista del discurrir del caso,más que motes yo diría que son alias.

  2. arinesa

    Hoy me gustaría saber qué medidas va a tomar el Ayuntamiento con los policías locales que se dedicaban a jugar al tute durante su jornada laboral según denuncia el antiguo empleadon de la grua al cual despidieron por este motivo.¿Donde se echaban estas partidas?¿En Albeiros, en la carretera de Ombreiro, en un bar de un callejón próximo a la muralla?.¿No sabían tampoco nada en el Ayuntamiento?Si lo sabían,¿veían normal esta situación?¿Los presupuestos del ayuntamiento sirven para pagar a unos golfos que se ríen de los que pagamos impuestos para que ellos tengan una nómina a final de mes?
    A ver si va a resultar que todos conocen “trapicheos” de todos y claro”no nos vamos a hacer daño,¿verdad?”.
    Me estoy refiriendo a todos los grupos municipales del Concello, no a uno concreto.Todos saben cosas de este tipo pero no las denuncian ni proponen o toman medidas para corregirlas.¿Para qué creen que se les elige?