Sentimentos

A traxedia de Haití fixo aflorar algúns dos sentimentos máis primarios e a vez contraditorios como o egoísmo, o odio, a solidariedade ou a usura. Entre o horror que produce ver unha gran cidade devastada e cadáveres hacinados en rúas ou en fosas comúns, vemos como as imaxes de execucións de ladróns na rúa mestúranse con outras de voluntarios desprazados desde miles de quilómetros devolvendo á vida a pequenos atrapados entre os cascallos. En Occidente a cidadanía mobilízase con donativos masivos ante a improvisación dos gobernos, mentres algúns bancos aproveitan para maquillar as súas desaxustadas contas aplicando comisións ás transferencias de doazóns anónimas.  A sobremesa fronte ao televisor encóllenos os estómagos e encharca os ollos dos máis sensibles, aínda que pasado o mal grolo das crónicas da destrución dáse paso ao mundano, ás veces con comentarios do tipo: «Onde si que están felices é en Bilbao, tras a vitoria sobre o Madrid…»
A vida pode ser marabillosa, dicía o defunto xornalista Andrés Montes, pero en Haití de momento é só unha ilusión. E mentres, nós quedamos reconfortados co ingreso duns euros na conta dunha ONG. Sentimentos á fin e ao cabo.

Tags: , ,

13 Comentarios a “Sentimentos”

  1. TANIA

    Yo siempre pensé que nuestro lema era “para comer Lugo” pero no estaba equivocada nuestro lema es ” LUGO ES EL PARAISO DE LA CORRUPCION”. DE LA CORRUPCION CONSENTIDA ENTRE TODOS.

    Esto que es muy serio para la solvencia de nuestra Democracia, es decir, la lucha eficaz contra la corrupción, puede convertirse en un circo romano, donde la ira se enfila hacia quienes pueden ser producto del propio sistema, distorsionando hacia donde se deben dirigir las miradas.La Justicia debe de actuar eficazmente contra aquellos que han incumplido la ley. La Opinión Pública no debe disculpar a aquellos que han ejercido una de las peores acciones humanas como es la corrupción y eso en Lugo forma parte de nuestra cultura desde tiempos muy pasados y con políticos y empresarios de todos los colores .
    La corrupción es una seta que nace y se multiplica con la oscuridad, y con la existencia de una débil moral que permite que prevalezca la oportunidad política sobre otros valores como el de la honestidad y la honradez. Aparece y se propaga por que esta sociedad caciquil lo permite.

    ESto lleva a la corrupción política que surge y se reproduce con la lentitud, en los procesos administrativos, que manifiestan ineficacia y poca agilidad y que se suple, en demasiados casos, con el soborno, el pago de comisiones, el tráfico de influencias, etcétera.